Mohd Rozaimy Mohd Diah

Nama : Mohd Rozaimy Mohd Diah
Tugas : Penyiar
Konti : Taiping Perak

Mohd Rozainy Mohd Diah atau lebih dikenali sebagai Dj Shah berasal dari Kamunting, Perak. Tugas hakiki beliau adalah di dalam bidang perkhidmatan dan bertugas di salah sebuah institusi kerajaan di Taiping. Mula bersiar secara separa masa di sekitar Taiping terutama mengendalikan majlis dan keramaian. Melibatkan diri dalam bidang musik dan amat meminati alat musik drum serta menyertai sebuah kugiran yang diberi nama "Feed Back band". Kugiran ini ada mengeuarkan "single" yang bertajuk "Dendam" dan "Kasih" yang diterbitkan oleh RltnFtc Zoom Zone pada tahun 2017. 

Feed Back Band beralamat di Taman Tasik Taiping, Jalan Gula, Simpang Semanggol, Ban Pecah, Tg.Piandang adalah terdiri daripada  vokal oleh Harry & Rizal, Gitar Utama: Harry Gitar Kedua: Rizal Bass: Adan dan  Drum : Shah. 2 buah lagu mereka telah di muat naik di youtube dan boleh dicapai di https://www.youtube.com/watch?v=yLaClnwVnfE dan https://www.youtube.com/watch?v=i3kq91iDdto .

Penglibatan sebagai Dj di CeriaFM atas jemputan oleh Dj Sally dan Fiza Fazliza sekitar tahun 2017 dan tagline beliau ketiga bertugas adalah "Sempoi Baq Ang". Kini telah diterima sebagai Dj tetap di CeriaFM. Jangan ketinggalan mengikuti ketika beliau bersegmen di CeriaFM. 



0 comments:

Post a Comment