Sally Rahman

Nama : Sally Rahman
Tugas : Pemilik Bersama dan Penyiar CeriaFM 
Konti : Kota Tinggi, Johor Bahru


Beliau mendapat pendidikan secara formal dalam bidang sukan dari Fakulti Pendidikan UPM dan telah bersara awal dari jawatan Guru Sukan dan Penolong Kanan Petang. 

Memulakan hobi menjadi penyiar di iRadio sejak Januari 2013 setelah diterima oleh GemersikFM dan bertugas selama setahun. Pernah menjadi Penyiar tetap di Weelez Net Radio dan FulamakFM dan Penyiar Jemputan di RockmaniaFM, AlamMayaFM, AlamSeniFM dan Empayar Radio. 

Penglibatan di iRadio CeriaFM adalah sejak tahun 2015 dan sehingga kini merupakan pemilik CeriaFM bersama Fiza Fazliza. Ketika bersiaran di CeriaFM kerap menyiarkan dan mengendalikan segmen lagu-lagu "Rock Jiwang" yang amat diminati.

Selain bersiaran di iRadio, Dj Sally Rahman amat meminati sukan dan melancung keluar negara. Sukan yang diminati adalah Berenang, Bola tampar, Tenis, Badminton dan Bola jaring. 

Hobi terkini adalah Kembara Bermotosikal. Beliau beriltizam untuk menjadikan iRadio CeriaFM sebagai iRadio yang paling berjaya dan diminati ramai. Prinsip hidup adalah "Tidak Pernah Berputus Asa dan Terus Melangkah di samping menerapkan nilai Islam dan Moral yang tinggi semasa Bersiaran". 

Motto Hidup "Be The Best, Beat The Rest"

Maklumat Hubungan : +60 13 770 3115

0 comments:

Post a Comment