Azam Abdul Malik

Nama: Azam Abdul Malik atau lebih dikenali sebagai Dj Azam HeRo

Konti : Konti 3, Tok Gajah Station

Beliau merupakan penyiar dari negeri Tok Gajah yang dilahirkan di Felda Kota Gelangi 1, Jerantut, Pahang dan dibesarkan di Temerloh, Pahang.

Beliau bertugas di Bandar Tun Abdul Razak, Keratong, Pahang di bahagian Pentadbiran & Perakaunan Perladangan dan merupakan bekas pelajar di Universiti Malaysia Pahang.

Dj Azam HeRo adalah antara penyiar yang amat berpengalaman di CeriaFM dan seangkatan dengan Dj Sally Rahman.

Mula menceburi bidang penyiaran seawal tahun 2010 dan pernah bertugas di iRadio lain di antaranya LepakNetFM, CiliFM, DyChintaFM, RockamaniaFM, 3RadioFM, AkasiaFM, AuraFM, MyMusicFM, Suara KenyalangFM, Nashlive Radio, FiestaFM, ApingKotaTinggi FM, LYANA FM, Radio Maya Online, Radio Semalaysia FM, Radio Sayang FM, PinetRadio, IramaMayaFM,  WheelerzNetRadio, IrasFM, FulamakFM, BaiduriFM,  Empayar Radio dan banyak lagi radio online sebagai Dj Jemputan, sebelum menyertai CeriaFM.

Selain daripada itu beliau juga aktif bersiaran dan menjadi pengacara di program-program di luar iRadio terutamanya di sekitar kawasan Pahang dan luar negeri Pahang dan sering mengendalikan majlis perkahwinan . Mempunyai minat mendalam dalam bidang penyiaran,  nyanyian, puisi, madah, sajak, memancing, bersukan, membantu di bahagian teknikal radio dan sistem siar raya sama ada nyata atau maya.

0 comments:

Post a Comment